az Eurorisk partnere 

A tarifáláshoz, szerződéskötéshez szükséges legfontosabb iratok és információk:

Év végi átkötésnél kérjük elhozni a Biztosítótól kapott év végi levelet!
Ez nagyban megkönnyíti és meggyorsítja munkánkat.

Egyéb szükséges adatok általában:

Iratok

  • ADÁSVÉTELI szerződés (autó vételénél elengedhetetlen)
  • Üzembentartói szerződés - amennyiben nem a tulajdonos a hivatalos Üzembentartó
  • személyi igazolvány, lakcímkártya, jogosítvány
  • forgalmi engedély
  • adószám: a baleseti adó miatt

Amennyiben 2 éven belül rendelkezett saját nevén kötelező biztosítással:

  • Előző biztosításának KÖTVÉNYSZÁMA (elengedhetetlen információ! - saját ügyfeleinknél tudjuk)
  • Előző autójának rendszáma
  • Előző biztosítójának megnevezése
  • Lehetőség szerint kártörténeti igazolás korábbi biztosítójától

További Információk a helyes besoroláshoz

  • Hányas bónuszfokozatban van?
  • Elmúlt időszakban okozott-e kárt? (melyik évben?)
  • Van-e kiskorú gyermeke? (szükséges hozzá: anyakönyvi vagy TB kártya, esetleg lakcímkártyája)
  • Nyugdíjas, közszolgálati dolgozó, (munkahelyi igazolással)  esetleg rendelkezik mozgáskorlátozott igazolvánnyal?
  • Információk a meglévő biztosítói kötődésekről, a biztosító(k) megnevezésével.
  • Casco ugyanerre a gépjárműre? Másik gépjármű kötelezője? Lakás és egyéb biztosítások?
  • Tagja-e Ön valamelyik nyugdíjpénztárnak?

A korábban hatályos KGFB kormányrendelet (Érvényes volt: 2010 január 1-ig.)

Az új törvény teljes szövege (Érvényes: 2010 január 2-től)

Elérhetőségek

Lipcsei József Ügyvezető

Szent Erzsébet tér 9. Budapest, Pesterzsébet 1203

Telefon: +36 1 284 0066

Fax: +36 1 700 2081

Üzenet: 06 21 381 2960,

Központi ügyfélszolgálat: 06 40 222 777

E-mail: biztositas_kukac_onokert.hu

Irodánk, megközelítés